Subject: Ed: Kiri
From: "Juhan Raudam" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 16:38:10 +0300

Austatud hr Ilustrumm,

AS Hõbevara on kahe kinnistu omanik, mis asuvad rekonstrueerimisalas.
Sooviksin teada, kuidas mõjutab kavandatav rekonstrueerimine konkreetselt
neid kaht kinnistut, millised tegevused on nendega seoses plaanis ja
milline on ajaraam nende tegevuste läbiviimiseks. Tegemist on kinnistutega
"Hõbeallika" (72703:002:0560) ja "Annetalu" (71801:003:0206).

Lugupidamisega,

Juhan Raudam
AS Hõbevara

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 6. mai 2024 08:25
Teema: Kiri

Aadressilt [email-masked] ei saadeta teile sageli meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 19,0-26,7 asuva
Kanama–Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 03.05.2024

Registreerimise number: 8-1/22-057/7632-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>